نشر في 10-11-2018 الساعة 20:13

نشر الفنان محمد كريم صورة على صفحته بموقع التواصل الإجتماعي انستغرام بصحبة النجم العالمي نيكولاس كيدج وعلق قائلًا: الحمد لله بدأت تحقيق أول خطوة في حلمي في هوليوود مع نجم كبير كان حلمي وانا صغير اني اقابله بس، دلوقتي انا بشارك بفيلمه الجديد ، سعيد جدًا بوقوفي أمام ممثل من العيار الثقيل زيك، استمتعت جدًا بالشغل معاك .

 

View this post on Instagram

On set With the Legend himself Nicolas Cage shooting “A Score To Settle” Film. Great pleasure working with such an incredible artist and an academy award winner actor like you . #blessed #shooting #AScoreToSettle #Film #nicolascage #niccage #benbratt #mohamedkarim #mohamed_karim #Mokarim #Mo_Karim #Hollywood #losangeles الحمدالله بدأت تحقيق أول خطوة في حلمي في هوليوود مع نجم كبير كان حلمي وانا صغير اني اقابله بس، دلوقتي انا بشارك بفيلمه الجديد #نيكلوس_كيدچ 🙏🏼 سعيد جداً بوقوفي ادام ممثل من العيار الثقيل زيك، استمتعت جداً بالشغل معاك. ٠ احلم وامشي ورا حلمك، صدقه، آمن فيه، خليك واثق في نفسك، توصل لهدفك #لسه_المشوار_طويل #اشتغل_اجتهد_ركز_اصبر_هتنجح #دعواتكم 🙌🏼 #محمد_كريم #نيكولاس_كيج #هوليوود

A post shared by Mohamed Karim | محمد كريم (@mk_mohamedkarim) on

 

وأضاف كريم : احلم وامشي ورا حلمك، صدقه، آمن فيه، خليك واثق في نفسك، توصل لهدفك #لسه_المشوار_طويل

 

 

وتدور أحداث فيلم A Score To Settle حول قاتل محترف يدعى “فرانك”، يحاول الانتقام من رؤسائه السابقين، بعد دخوله السجن لأكثر من 20 سنة، ويجسد محمد كريم دور أحد هؤلاء المديرين الذين يتعرضون لانتقام “فرانك”.


أحدث تعديل 10-11-2018 الساعة 20:13