بعد هجومه عليها.. باسم سمرة يعتذر لـ نيللي كريم: أنت أختي وحبيبتي


اعتذر الفنان باسم سمرة، للفنانة نيللي كريم، بعد هجومه عليها في تصريحات سابقة أكد فيها أنها كانت تتعلم منه التمثيل في مسلسل ذات، مضيفا أنها قامت باستبعاده من عمل فني كان سيجمع بينهما وأسندت الدور لزوجها هشام عاشور، وهو ما نفته الفنانة.

وأكد باسم سمرة، في تصريحات جديدة له ببرنامج “كلام الناس” المذاع على قناة Mbc مصر، والذي تقدمه المذيعة ياسمين عز، أن ما حدث هو سوء تفاهم، وأن هناك منتج أشعل فتيل الأزمة بينهما، موجها اعتذارا رسميا للفنانة نيللي كريم على الهواء، قائلا: “مكنش في مسلسل أصلا، والكلام عن فيلم واللي قالي كده المنتج واكتشفت بعد شوية إنه مش حقيقي، وإن المنتج غاوي نقل كلام واختلاق قصص مش حقيقية وهو مع العلم منتج معروف ومهم”.

باسم سمرة يعتذر لـ نيللي كريم

وأضاف: “بعتذر لنيلي كريم وبقولها إنتي أختي وحبيبتي وأنا كمان بتعلم تمثيل وبتعلم من كل اللي حواليا بتعلم من نيللي واتعلم من السقا وطارق لطفي وبعتذرلك على الهواء”.

وتعليقا على رد زوج نيللي كريم، على الأزمة بعد الزج باسمه فيها، قال باسم سمرة: “جوزها كان راقي جدا في رده، وهو زعل من رامز جلال مش مني، لأن أنا قاعد مش عارف إن الكلام بينا لما سألني في البرنامج كان بيتصور واحنا كنا قاعدين بندردش”.