فيديو- جلسة تدليك لـ بسمة بوسيل في البيسين


عادت بسمة بوسيل من إسبانيا التي قضت فيها بعض الوقت فيها لتستكمل الإجازة مع أولادها في الساحل الشمالي.

ونشرت بسمة بوسيل فيديوهات لها مع أولادها تاليا وأمايا وآدم أثناء استمتاعهم باللعب في حمام السباحة.

وظهرت بسمة بوسيل تنام على عوامة وتقوم ابنتها “تاليا” بتدليك شعرها وتشكرها والدتها على مساعدتها.

على جانب آخر، كانت بسمة بوسيل ردت على رسالة تامر حسني بعد حديثه عن عدم ربط أغانيه بحياته الشخصية وتوجيهها لأي شخص.

وكتبت بسمة بوسيل عبر خاصية القصص القصيرة في موقع Instagram، وقالت: “يا تيمو أنت كمان عندي زي ما أنا عندك وربنا يوفقك في شغلك”.

وكان تامر حسني كتب عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي Instagram: “ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية، ده غلط يا جماعة، أولا مش أنا اللي ممكن أعمل كده”.

وأضاف: “رغم الظروف الحالية … مازلت أكن لبسمة كل الحب والاحترام، ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جدا دلوقتي ولو طلبت عنيا مش هتأخر”.

وتابع: “تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايما من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم، ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، يعني أنا بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا”.

وكانت بسمة بوسيل أعلنت انفصالها رسميا عن زوجها تامر حسني يوم الخميس الموافق 27 أبريل الماضي عبر حساباتها الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي، وأكد تامر الخبر بنشره خبر الانفصال عبر صفحاته المختلفة على مواقع التواصل الاجتماعي.