رامي جمال يطرح أحدث أغانيه «أهي مشيت» بالتعاون مع فريد


طرح الفنان رامي جمال، أحدث أعماله الغنائية «أهي مشيت» عبر حسابه الرسمي على موقع الفيديوهات «يوتيوب».

تعد أغنية «أهي مشيت» هي دويتو غنائي لـ رامي جمال مع الفنان فريد، من كلمات جمال الخولي، وألحان رامي جمال، وتوزيع زاك، وتصوير بوستر شريف مختار.

أهي مشيت.. وسابت قلبي من غيرها بدون ولا حل، نعيش ولا.. أنا وهو نموت ولا الحنين هيقل، مجاوبتنيش وأنا من أصله مسألتش، ومش عارف أنا هعمل في بعدها ايه، هتنساني؟ متنساني مفيش فايدة، قلبي مفيش غير الموت اللي هينسيه، بعدك كسر ضهري.. فينك وحشتيني.. بعدت بس انتي عمرك ماسبتيني، مرسومة فوق كفي.. وياريته بيكفي.. متصورة في قلبي ومنورة في عيني، يا أيامنا.. أمانة عليكي طارديها في ليالي البعد، انا في عرضك يا أيامنا تلمينا في يوم على بعض، قولولها لمين في بعدك عنه هيفضفض؟، وعاتبيها وفي ايديكي هاتيها اوام، وعن حالي وأحوالي ماتحكيلها، روحي قوليلها صدعني عليكي كلام، بعدك كسر ضهري.. فينك وحشتيني.. بعدت بس انتي عمرك ماسبتيني، مرسومة فوق كفي.. وياريته بيكفي.. متصورة في قلبي ومنورة في عيني.

يشار إلى أن رامي جمال يعيش حالة من الانتعاشة الفنية في الوقت الحالي، حيث طرح أخر أعماله أغنية «جيت متأخر» عبر موقع الفيديوهات «يوتيوب».

وتعاون رامي جمال في أغنية جيت متأخر مع كلمات محمد مصطفي ملك، الحان محمود أنور، توزيع محمد ياسر، ميكس وماستر محمد مجدي، سوشيال ميديا رضوى علي.

وكان رامي جمال نشر البرومو الدعائي لأغنية جيت مـتأخر عبر حسابه الرسمي بموقع تداول الصور والفيديوهات إنستجرام، وعلق عليه قائلا: لا جيت متأخر أيوة خلاص مبقاش نافع، روح بقى ليه راجع.. عايز إيه، رامي_جمال، جيت_متأخر كلمات محمد مصطفي ملك الحان محمود أنور توزيع محمد ياسر ميكس وماستر محمد مجدي سوشيال ميديا رضوي علي …حاليا علي قناتي علي يوتيوب.