جمهور تامر حسني على موعد مع أغنية جديدة خلال أيام


كشف الفنان تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك» عن استعداده لطرح أغنية جديدة من ألبوم هرمون السعادة.

وكتب تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع «فيسبوك»: «مكملين مع بعض رحلة ألبوم هرمون السعادة.. عايز أقول حاجة إني بجانب الكليبات المبهجة السريعة بحاول بقدر الإمكان انزل الأغاني الدرامية ليها كليبات إن كانت تحتمل تصوير قصة كبيرة أو تصوير فني بيرمز وبيعبر عن حالة الأغنية».

وأضاف تامر حسني: «خصوصا لما بتبقى الأغاني ليها قصه خاصة أو بتعبر عن موقف يستحسن نشوفه متصور بحاول دايما أعمل مجهود زيادة شوية لأنكم تستاهلوا مني كده وأكتر.. يومين إن شاء الله وهقولكم ميعاد إصدار أغانيا الجديدة خلال الأسبوع الحالي».

ويشار إلى، أن تامر حسني يعيش حالة من النشاط الفني في الوقت الحالي، حيث طرح آخر أعماله التي تحمل اسم أغنية معلش، بالتعاون مع زاب ثروت.

وفي وقت سابق، نشر تامر حسني، صورة عبر حسابه الرسمي بموقع «إنستجرام»، وعلق عليها قائلا: «انتظروا أغنية معلش مع صديقي الفنان زاب ثروت، الساعة 7 مساء، إن شاء الله على جميع منصات الاستماع، وانتظروا الكليب على اليوتيوب».

وتتضمن كلمات أغنية معلش لـ تامر حسني الأتي: «ناس كتير مننا من كتر اللي جواها مبتعرفش تتكلم مع حد ويمكن لو اتكلمت وفتحت قلبها للي بتثق فيهدلوقتي ممكن يذلك أو يعايرك بكل الوجع اللي حكيتهوله أو يجاملك عشان ما يجرحكش لإنه بيحبك بجد بس احيانا هتبقى عايز تعرفالحقيقه من غير مجامله ولا عواقب سلبيه بعد كده من حد يسمعك ميقاطعكش مهما اتكلمت سنين هيسمعك مش هيجاملك مش هيقلب عليك، الحد ده انا عبرت عنه في الكليب واكيد كل حد فينا ليه الشخص اللي بتكتمل فيه الصفات دي. ياترى اللي هيسمع الاغنيه مين هييجي فيباله».