بأحدث جلسة تصوير.. انجي علاء تهنئ زوجها يوسف الشريف بعيد ميلاده


هنأت مصممة الازياء والسيناريست إنجي علاء بتهنئة زوجها الممثل المصري يوسف الشريف بمناسبة عيد ميلاده، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

ونشرت إنجي علاء صورًا لها رفقة زوجها، وعلقت عليها قائلة: “كل سنة وأنت طيب يا حبيبي.. ويارب سنين جاية كتير كلها خير وسعادة عليك”، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين.

وسبق وأن حرصت السيناريست إنجي علاء التعليق على موضوع المندوب الذي أثير في الساعات الأخيرة عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي إكس، أو تويتر سابقًا.

وكتبت إنجي علاء: مش عايزة أكون سخيفة بس موضوع مندوب الأوردر ده لو حقيقي فهو فيه كم كبير من التجاوزات.. اولا انتهاك خصوصية الناس لأنه عيب يفتح يشوف الاوردر فيه ايه وثانيا قلة ذوق انه يتكلم عنه حتى لو شافه صدفة ويتدخل في اللي مالوش فيه.

وتابعت: ثالثا قلة وعي بأداب المهنة ووجهة غير مشرفة للمنتج اللي بيوصله يعني جهل وقلة دين وأدب وأخلاق وثقافة والعيب على شركة التوصيل كمان لازم يكون عندهم معايير للعمل وقوانين للتعامل مع التجاوزات اللي من النوع ده.. حقيقي مأساة.

خروج يوسف الشريف من السباق الرمضاني 2023

وعلى صعيد أخر، كشفت الكاتبة إنجي علاء عن سبب خروج مسلسلها الجديد لزوجها الفنان يوسف الشريف من السباق الرمضاني الماضي 2023، وسبب تأجيله.

وقالت إنجي علاء خلال لقائها في برنامج إي تي بالعربي:أنا مستسلمتش أنا كتبت المسلسل والله وانشغلت بكتابة رواية معرفش إيه للي حصل هي ظروف إنتاجية والخطة الإنتاجية نفسها اتغيرت ومستنين نعرف إيه اللي هيحصل.

وتابعت:أنا بحضر لعمل تاني و يوسف بيحضر لعمل تاني ولسه مش عارفين إيه اللي هيتعمل الأول ويتعرض.