حمزة نمرة يعلن تغيير مكان وموعد حفله الجديد


أعلن الفنان حمزة نمرة، تأجيل حفله القادم وكتب من خلال حسابه الرسمي على “الأنستغرام”: بناء على طلب الكثيرين بتغيير مكان الحفل إلى المدرج الروماني، فقد تقرر تغيير مكان الحفل إلى المدرج الروماني”.

وتابع قائلاً: “وتأجيله ليصبح الجمعة ٢٤ سبتمبر لنستطيع إكمال كافة الاستعدادات.. نأسف جداً لأي إزعاج وإن شاء الله نشوفكم في أجمل حفل.. للذين حجزوا من قبل لا داعي للحجز او شراء التذاكر مرة أخرى .. ويمكنكم الحضور للحفل بنفس التذاكر السابقة”.

وإختتم حديثه قائلاً: “بالنسبة لمن لن يناسبه الموعد الجديد بإمكانكم التواصل لاسترداد ثمن التذكرة فرصتك ما زالت قائمة لحضور الحفل… لا تجعل الفرصة تفوتك”.

وطرح حمزة نمرة مؤخرا أغنية “فيه ناس” من البوم مولود سنة 80عبر القناه الرسمية الخاصة به على موقع “اليوتيوب”.

تقول كلمات أغنية “فيه ناس” لـ حمزة نمرة: “فيه ناس بتسيب لك علامة .. في قلبك لو مهما بعدوا لفين .. وناس مش فارق وجودها .. في روحك لو حتى عشرة سنين .. فيه ناس مش بتقول بتعمل .. وجنبك في الشدة تظهر .. وناس حلفت لك تكمل .. لكن زي الورد تدبل”.فيه ناس من قلبك تعدّي .. فتاخد أكتر ما تدّي .. وناس من روحك تهدّي .. تشوف بيها الدنيا أجمل .. بندور على ناس شبهنا .. وحد بناخد راحتنا معاه .. نعوض فيه اللي فاتنا .. وننسى اللي زمان تعبنا قساه”.