رنا سماحة تطرح اغنيتها الجديدة “أستاذ تمثيل” على يوتيوب


طرحت الفنانة المصرية رنا سماحة، كليب أغنيتها الجديدة “أستاذ تمثيل” عبر قناتها الرسمية على يوتيوب، وهي من كلمات أحمد حسن راؤول، ألحان محمد فخراني، توزيع زيزو فاروق، ميكس وماستر ماهر صلاح.

وتقول كلمات أغنية “أستاذ تميل”: “خدتك على عيبك وقبلت وكان بالي طويل.. قولت هتتغير ولقيتك أستاذ تمثيل.. كت فرصة وجاتلك واهي ضاعت من غير تفاصيل.. خلصت واتقفلت والغلطان هو الى يشيل.. من غير حكايات يلا اتفضل سلامات.. لو في الشارع هتبات فاتحين بقى كشف حساب.. الباب مقفول مهما هتحكي وهتقول.. ده الى بيكدب على طول هيعيش ويموت كداب.. من غير تخطيط قلبى عمل طيب وعبيط.. لا لقيت ولا غنا ولا سيط خليك واحد متساب.. اتكلم واستغلب برضو عليا ميمشيش.. حافظاك انا صم وعارفه انك بتحب تعيش.. لو جي عشان نفسك ترجع لأ انسى مفيش.. شكراً مش فاضيه خلص وقتك متزهقنيش”.

وحصلت المطربة الشابة رنا سماحة في وقت سابق، على درع موقع يوتيوب الفضي، وذلك بعد وصول قناتها إلى 100 ألف متابع، وشاركت رنا جمهورها عبر حسابها بموقع “انستغرام” فيديو لحظة مفاجأة زوجها الملحن سامر أبو طالب لها بوصول الدرع، وقالت في الفيديو: “مبسوطة اوي بالدرع ده هو بالنسبالي حاجة كبيرة هو مجهود وتعب سنين كتير”، كما علقت قائلة: “ودي أحلى بداية لـ 2021“.


Beirutcom.net