فيديو- عمرو دياب يتصدر ترند تويتر بعد ظهور شبيهه في برنامج القاهرة اليوم


استضاف برنامج “القاهرة اليوم” من تقديم إدوارد وبثينة توكل في حلقة امس ؛ حسام مصطفى الشهير بـ “شبيه عمرو دياب”، بعد ظهوره مؤخرا في إعلان عمرو دياب وبيبسي.

حسام مصطفى شبيه الفنان عمرو دياب يقلده في أغنية ليلي نهاري

حسام مصطفى شبيه الفنان عمرو دياب يقلده في أغنية ليلي نهاريAmr Diabللمزيد والمزيد، زوروا موقعنا alfatv.com وللاشتراك في باقة الفا منفردة أو مع باقات أخرى من OSNhttps://www.osn.com/ar-sa/explore/packages/more/alfa#مصر#السعودية#لبنان#القاهرة_اليوم#القاهرة#الفا_اليوم#االفا_اليوم_HD#قنوات_الأسرة_العربية

Posted by ‎AlQahera AlYoum – القاهرة اليوم‎ on Thursday, January 7, 2021

ودشن عدد من رواد موقع التواصل الاجتماعي تويتر هاشتاج #عمرو_دياب بعد ظهور شبيهه حسام مصطفى في برنامج القاهرة اليوم مع الفنان ادوارد.

وتصدر الهاشتاج قائمة الأكثر تداولا عبر تويتر وجاءت التعليقات كالتالي: “‏الحمدلله إني ماشوفتش شبيه عمرو دياب ده قبل ماأنام عشان كان ممكن يجيلي كوابيس” و” ‏‎‎نجاحك يا عموري تاعب الحقوديين ربنا يشغلهم عنك بنفسهم ويحفظك يا هضبه.. يارب كل الاغاني تبقي لعموري ماشاء الله احساسه في اي كلام اغاني مميز ومريح احساس مش هيتكرر تاني ولو فيه مليون بيقلدوه عمرهم ما هيوصلوا لواحد ف الميه من نجاح عمرو دياب اجمد واجمل صوت واحساس “.

وقال أخرون” ‏عمرو دياب مكدبش أما قال : كله فـِ الاول وعود .. واما يوصل للـِ عايزوا .. قسوته مالهاش حدود صعب أي عتاب يهزه .. ناس صحيح مالهاش أمان ” .”.

وطرح النجم عمرو دياب مؤخرا  أغنيته “محسود”، وهي تاسع أغاني ألبومه الجديد “يا أنا يا لأ”.
“محسود”.. من كلمات تركي آل الشيخ وألحان خالد عز وتوزيع: عادل حقي، ومكساج وديجيتال ماستر أمير محروس.

وكان عمرو دياب، قد طرح أغنيات ألبومه على التوالي، وطرح حتى الآن ثماني أغنيات هي، فاكرني ياحب، وأنا معاك، من العشم، بتهزر، طبل، يادلعو، ويا أنا يا لأ، و”عايز أعمل زيك”


Beirutcom.net