نشر في 02-05-2020 الساعة 22:46

حلّ الفنان أحمد فلوكس ضيفاً على برنامج “شيخ الحارة والجريئة” الذي تقدمه المخرجة إيناس الدغيدي على قناة “القاهرة والناس”، حيث أكد أنه يتمنى أن يرتبط بسيدة جميلة كانت زميلته في المدرسة، متابعاً: “أنا بحب أهزر مع الناس على السوشيال ميديا علشان كده قولت الكلام ده على حسابي.. ولكن الرجالة محتاجة فلوس كتير علشان يتجوزوا .. لأن الراجل بيعمل كل حاجة، وأكتر حاجة بتضايقني في الجواز كلمة “بنشتري راجل” لأن الجملة دي لو اتقالتلي هسيبها وهمشي .. جملة صعبة جدا”.

blank

وتابع: “أنا مادخلتش الفن عن طريق والدي بالعكس هو كان رافض.. أنا دارس إعلام قسم تصوير.. وأبويا كان عاوزني أشتغل في البيزنس.. وبالفعل أنا دلوقتي فاتح شركة.. لأن الفن مابقاش هو اللي تربينا عليه.. وأكبر دليل على كلامي، أني كنت بروح الجامعة بميكروباص.. يعني تعبت في البداية”.

وعن سر انفصاله عن الفنانة هنا شيحة أضاف: “ماكنتش عاوز أطلق هنا شيحة لأن هنا جميلة جداً ومن الناس اللي قابلتهم ومايتعوضوش.. كانت بتحبني جداً.. وست بمليون راجل.. ولكن أنا كراجل صعب.. صعيدي حتي لو ماروحتش الصعيد طول عمري .. وعصبي جدا.. وفي نفس الوقت هنا مايتفرطش فيها بسهولة بس هي اللي طلبت، وطبيعي اللي هتطلبه هنا هعملهولها لغاية ما أموت”.

وأكد أنه لم يتدخل في عمل هنا خلال فترة زواجهما، مشيراً إلى أن مشاركتها في فيلم “الديزل” كانت قبل زواجهما، حيث كانت وقعت على الفيلم، ولكن لو كنا متزوجين وقتها وسألتني بالتأكيد كنت سأرفض، “ماكنتش شايفها فرصة ليها”.


أحدث تعديل 02-05-2020 الساعة 22:46