نشر في 09-07-2019 الساعة 20:12

شن المستشار مرتضي منصور، رئيس نادي الزمالك، هجومًا على الفنانة الاستعراضية سما المصري وحملها مسئولية خسارة المنتخب المصري.

 

 

وقال منصور في فيديو تداوله نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي: “ازاي مصر تكسب وعيله زي ديه في المدرجات وإزاي ديه اصلا دخلت.. مين اللي إدلها تصريح دخول ستاد القاهرة”.

وأضاف منصور: “أنا مش هسيبيك أنتي قليتي أدبك تاني وأنا وعدتك إنك تضربي واتضربتي.. وحبستك.. ورحمة أمي المرة ديه انتي هتشوفي اللي عمرك ما شوفتيه اللي واقف وراكي ومفهمك أن هو عنتر بيكلمني، وهحبسك”.

وتابع رئيس نادي الزمالك: “بسأل وزير الداخلية، مش في بوليس آداب في البلد مين حمى سما المصري.. ورحمة أمي ما أنا سايبك بالقانون وربيتك بالقانون”.

يذكر أن سما قد حرصت على حضور مباراة منتخب مصر وجنوب إفريقيا، أمس بستاد القاهرة الدولي، ضمن مبارايات الدور الـ16 لبطولة كأس الأمم الإفريقية.

 

 

ونشرت سما صورها أثناء دخولها الاستاد وذلك عبر حسابها الرسمي بموقع “انستجرام” وعلقت عليهما قائلة: “وأخيرا وصلت ستاد القاهره لماتش مصر وجنوب أفريقيا والناس اللي كانت زعلانه مني عشان لبسي كان مفتوح من فوق ماتزعلوش علي رأي هاني رمزي اديني قفلت المنور وفتحت البدروم”.

 


أحدث تعديل 09-07-2019 الساعة 20:12
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!