طليقة حسن شاكوش تفجر مفاجأة جديدة بعد اعتذارها منه :”كانت لعبة عشان أخد حقي”


كشفت ريم طارق طليقة حسن شاكوش، حقيقة انتهاء الخلافات بينهم، وذلك خلال مقطع فيديو قصيرا لها عبر ستوري حسابها الخاص بتطبيق “إنستجرام”، وجهت من خلاله رسالة للإعلامية رضوى الشربيني.

وقالت طليقة حسن شاكوش، في مقطع الفيديو، لـ رضوى الشربيني: «أنا عاملة الفيديو دوت علشان أوضح الفيديو اللي انتشر على السوشيال ميديا إن أنا خدت حقوقي وكده.. أنا كان إجباري عليا إن أنا أعمل الفيديو عشان آخد حاجتي.. وبعد ما أخدتها الفيديو نزل وكان لسه المفروض لما المشكلة تخلص الفيديوهات تنزل».

وتابعت طليقة حسن شاكوش: «بس هرجع وأقول ما فيش صلح حصل وكل اللي حصل كان فيلم ولعبة علشان السوشيال ميديا والإعلاميين يهاجموني، أستاذة رضوى إنتي ما تعرفيش أنا اتعرضت لإيه عشان أعمل الفيديو ده.. وأنا كل حاجة اتكلمت فيها قبل كده كانت بدليل.. وكل حاجة معايا أقسم بالله أقسم بالله كل دليل معايا.. وأنا قلت الصلح خير بس من الواضح إن الطرف التاني مش حابب ده».

https://www.instagram.com/reemtarek84_/?utm_source=ig_embed&ig_rid=c1c0c200-6f18-4e02-b9d9-74edd9cf7ea4

وفي وقت سابق، علقت ريم طارق، طليقة حسن شاكوش على انتهاء أزمتها معه وحصولها على حقوقها الشرعية عبر حسابها الرسمي بموقع تداول الصور والفيديوهات «إنستجرام»، مشيرة إلى أنها تتمنى السلام للجميع.

ونشرت ريم طارق مقطع فيديو تعتذر من خلاله لطليقها حسن شاكوش عبر حسابها الرسمي بموقع إنستجرام، وعلقت: «اللهم لك الحمد الموضوع خلص على خير ودا اللى كنت بتمناه من البداية خراب البيوت وحش ومش ترند ده أبغض الحلال عند الله الطلاق اجتنبوا كثيرا من الظن أن بعض الظن آثم ربنا ما يكتب على أى حد التشتيت أو تفريق القلوب ربنا يكتبلنا الخير ويعوضنا فى الجاى ويبعد عنكم جميعا خراب وهدم البيوت».