دوللي شاهين تستعد لطرح «queen».. وترد على جدل اغنيتها “ننه هو”


تستعد المطربة اللبنانية دوللي شاهين، لطرح أحدث أعمالها الغنائية التي تحمل اسم “queen”، وذلك بعد الجدل الكبير التي آثارتها مؤخرًا بعد طرح أغنية “ننه هو”.

وتقوم حاليًا دوللي باختيار الأغاني التي تتضمن الالبوم والكلمات والالحان والتوزيع من جانب الملحنين والموزعين وكروا العمل الذى يضمن الالبوم الغنائي الجديد.

من جانبه كانت قد كشفت الفنانة اللبنانة دوللي شاهين، عن فكرة آخر أعمالها الغنائية “ننه هو”، والتي حققت نجاحًا كبيرًا منذ الوهلة الأولى من طرحها.

وقالت دوللي شاهين في تصريح خاص لـ”بصراحة”: فكرة الاغنية هي فكرة خالد حمزاوي شريكي وكنا بنعمل اغنية لطيفة هزلية زي المنولولج اكثر والحمد لله ربنا وفقنا اننا نعمل اغنية بنفس المبدأ والفكرة.

وواصلت: عملنا نظام دراما اللي هو واحده بتتكلم مع صاحبتها بتشكلي ليها، اللي هي بتحسه، ودي الطريقة اللي بيتكلم البنات بيها دلوقتي، والاغنية بترسم الابتسامة على اللي بيسمع الأغنية.

وأضافت:ردود الفعل كانت رهيبة انا مدخيلتش ان لما تنزل الاغنية تعمل البراند ده كله يعني هي طلعت تريند على تويتر وجوجل، من اول يوم يعني من قبل ما عمل ماركتينج ليها.

وأختتمت دوللي شاهين قائلة: الاغنية عملت ردود كويسه واسعدتني، بجد وكان في ناس معترضة او بتتسيط اي حد بينجح عشان تطلع تهاجمه اما في المجمل ردود الفعل كانت كويسه.