محمد الشقنقيري يعتذر لزوجته : آسف علي دخولي في تفاهات خلال انفصالنا


أعرب الفنان محمد الشقنقيري، عن حبه لزوجته ومعتذرًا لها عن المشكلات الآخيرة التي تداولت وتصدر من خلالها محركات البحث خلال الأيام الماضية، حيث نشر مجموعة من الصور برفقة الأخيره عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي فيسبوك.

وعلق الشقنقيري، على الصور قائلًا :” ( بحبك …. و أسف من كل قلبي .. أسف قدام الدنيا كلها .. أسف علي اي تصرف ممكن يكون جرحك اثناء غيابك .. أسف علي دخولي في تفاهات خلال انفصالنا  .. كان لازم اعمل لغيبتك الف حساب وكان لازم اقدر الامور احسن من كده”.

وتابع :”حتي في طلاقنا اقحمتك في معاركي الخاصة و برضة كنتي سندي الوحيد زي ما طول عمرك سند و ضهر .. اسف عمري كله الي جاي ،، بس الي بينا اكبر بكتير من كل ده .. احنا بينا مش عشرة سنه و لا اتنين احنا بينا عشرة  ٢٥  سنة ، بينا بيت  و حياة و ولاد و عشرة عمر “.

وأضاف :”انت حب العمر كله ، انت الحب الوحيد في حياتي .. انا وعدتك و احنا بنرجع اني عمري ما هاجرحك في يوم من الايام  و للاسف مافيش كام شهر و دخلتك في دوامة  ملكيش ذنب فيها و في وقت حتي مكنتوش موجودة في بس برضة كان لازم اخد بالي كويس انا بعمل ايه و بتعامل مع مين و ازاي !!!!”.

وأردف الشقنقيري :” برضة انت الوحيدة الي واقفة معايا مش عارف اقولك ايه و لا اعتذرلك ازاي !!! بس انا حقيقي اسف و حقيقي عمري ما حبيت و لا هاحب ست غيرك  بحبك)”.