نشر في 23-08-2020 الساعة 20:07

قالت المغنية الأمريكية جيسيكا سيمبسون إن إدمان الكحوليات أجبرها التوقف عن الغناء لمدة 3 أعوام، مؤكدة أنها لن تعود إلى تلك الهوة من أجل أولادها الثلاثة وعملها وصحتها.

وأشارت إلى أن قرارها بالتوقف عن الكحوليات كان سهلاً بعد أن وضعت في مخيلتها صور أبنائها، وهم يكبرون ويحتاجون إلى النظر إليها كأم مثالية يفتخرون بها.

وأوضحت أنها واجهت نفسها في مصارحة ذاتية، وأيقنت أنها تريد أن تفهم دوافعها وشخصيتها بصورة أكبر، وقررت أن تتحلى بالشجاعة وتقلع عن أي شيء يشوه صورتها أمام أبنائها، أو يعطلها عن النجاح أو يؤثر على استقرار أسرتها.

وأضافت أن الإدمان كان بمثابة نوع من تكميم الأفواه لها، وجعلها لا تستطيع الغناء لمدة 3 سنوات، لذلك قررت التوقف عنه، وساندها في قرارها زوجها إريك جونسون، بعد أن لجأت إلى طبيبة نفسية.

وأكدت المطربة الأمريكية أنها لن تعود إلى ذلك الطريق مرة أخرى، بدافع التوتر أو الضغوط أو أي ذريعة أخرى، لأنه لا يوجد مبرر لأن تؤذي نفسها.

View this post on Instagram

Full Rx Info @eucrisa_pi. Full Safety Info below. #PfizerAd. Y’all know I love connecting with you about life experiences. For the first time, I’m sharing that I’ve had eczema since I was a kid. After a recent eczema flare, I decided to talk to my doctor and was prescribed EUCRISA. While your experience may be different, EUCRISA really works for me. That’s why I’m excited to partner with Pfizer, the makers of EUCRISA for mild-to-moderate eczema—to help inspire others with eczema to have the #EczemaConversation with their doctors like I did. You can get involved by sharing #EczemaConversation in your own way on your social media. If you or your little one have eczema, ask your doctor if EUCRISA could be right for you. . IMPORTANT SAFETY INFORMATION AND INDICATION . Do not use EUCRISA if you are allergic to crisaborole or any of the ingredients in EUCRISA. . EUCRISA may cause side effects including allergic reactions at or near the application site. These can be serious and may include hives, itching, swelling, and redness. If you have any of these symptoms, stop using EUCRISA and get medical help right away. . The most common side effect of EUCRISA is application site pain, such as burning or stinging. . EUCRISA is for use on skin (topical use) only. Do not use EUCRISA in your eyes, mouth, or vagina. . INDICATION EUCRISA (crisaborole) ointment, 2% is a prescription used on the skin (topical) to treat mild-to-moderate eczema (atopic dermatitis) in adults and children 3 months of age and older. . This content is intended for viewing by residents of the United States and in its original location online. Pfizer is not responsible for the content if viewed elsewhere. . © 2020 Pfizer Inc. All rights reserved. August 2020.

A post shared by Jessica Simpson (@jessicasimpson) on

وذكرت أنها تحاورت مع نفسها، وقررت أن تواجه مخاوفها، وتسترد ثقتها بنفسها، وتبحث عن المتعة الحقيقية بعيداً عن الإدمان.

ووصفت أولادها الثلاثة بأنهم نعمة من السماء، قائلة: «يكفيني فخراً أنني أم لماكسي 8 سنوات، إيس 7 سنوات، بيري سنة واحدة، ورغم أنهم يصيبونني بالجنون أحياناً من شقاوتهم إلا أنهم أهم ما في حياتي».


أحدث تعديل 23-08-2020 الساعة 20:07