تامر حسني يعلق عن ابنه ادم: البيه عامل مصور وقال إيه بيوجهني أقف إزاي.. وهكذا هنأ ابنته على فوزها بالمركز الأول ضمن منافسات الجمباز


داعب النجم تامر حسني نجله آدم، على صفحته الرسمية بموقع instagram حيث نشر تامر مجموعة من الصور صورها له ابنه وعلق: “تصوير وإخراج آدم تامر حسني، البيه عامل مصور وقال إيه بيوجهني أقف إزاي قبل ما يروح الحضانة بتاعته.. صباحكم جميل متغلف بهرمونات السعادة يا أغلى الناس يارب كل الخير وكل الأماني الحلوة ليكم ربنا يحققها”.

وحرص النجم تامر حسني، على تهنئة ابنته “تاليا” بعد فوزها بالمركز الأول ضمن منافسات رياضية خاصة بالجمباز، حيث نشر صورة لها عبر خاصية “استوري” على حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام” وعلق قائلاً: “مبروك يا حبيبتى مبروك عليكي المركز الأول يا بطلة مصر، فخور بيكي من كل قلبي”.

وتابع تامر حسني: “شكرا عشان بتسمعي كلامي وكلام ماما وبتحافظي على تمريناتك، وشوفتي بقى لما اجتهدتي وتعبتي في التمارين إزاي ربنا وفقك وحققتي المركز الأول، ربنا يحميكي ويحمي اخواتك ويحمي كل ولادنا وكل الناس”.

وانتهى تامر حسني مؤخرا من تصوير فيلمه الجديد “تاج” بمدينة الإنتاج استعدادا لطرحه في السينمات المختلفة في موسم عيد الأضحى.

وتدور أحداث الفيلم في إطار كوميدي فانتازي، حول تيمة البطل الخارق “سوبر هيرو”، ويجسد تامر حسنى شخصيتين لشقيقين توأمين اسمهما تاج وهارون، ويمران بالعديد من الأزمات مع تتابع الأحداث، الفيلم بطولة تامر حسني، ودينا الشربيني وبيومي فؤاد والعديد من النجوم، وتأليف تامر حسنى وإخراج سارة وفيق.