رامي عياش بأناقة طاغية في احدث جلسة تصوير


خضع البوب ستار الفنان اللبناني رامي عياش لجلسة تصوير، شاركها مع جمهوره ونشرها عبر حسابه الشخصي في موقع تبادل الصور والفيديوهات انستغرام.

وتألق البوب ستار في جلسة التصوير ببدلة من قماش المخمل وسحر بإطلالته المتابعين والفانز وقد نالت الاطلالة اكثر من 25 الف لايك حتى الان مشيدين بوسامته واناقته .

وعلقت ممصمة الازياء اللبنانية داليدا عياش زوجته بقلوب ومن بين التعليقات التي تخطت ال 200 تعليق لرامي عياش :”ربي!! تبدو مثالياً لدرجة أنني لا أستطيع أن أضيع ثانية وأغمض عيناي” ، واضافت ثانية “الاكثر اناقة على الاطلاق”.

من ناحية ثانية يواصل البوب ستار رامي عياش بتحقيق النجاح بكليب اغنية الجديدة “دقي يا مزيكا” التي طرحها عبر قناته الرسمية على موقع يوتيوب متخطياً ال 13 مليون مشاهدة.

وتقول كلمات الأغنية : دقي يا مزيكا و انا معاكي في ناس سهرانه و سمعاكي خودينا للسيما و نسينا خلينا نتوه كده جواكي دقي يا مزيكا و انا معاكي في ناس سهرانه و سمعاكي خودينا للسيما و نسينا خلينا نتوه كده جواكي خلي الفن يرقق حالنا دي وعود بتعود تاني عشنا في حاجات حصلت مش بأدينا بكره هتتصلح بالمغنا دقي يا مزيكا و انا معاكي في ناس سهرانه و سمعاكي خودينا للسيما و نسينا خلينا نتوه كده جواكي مش قادر استنا خلاص لما ارجع والاقيني وسط اللمه والشامي علي المغربي يتجمع واللي اطفي يرجع يتلمع مش جايز الافلام دي وجدها بيجيب العشاق علي طيفها مين فينا كان مشتاق مره وماشفش حبيبوه في حواديتها خلي الفن يرقق حالنا دي وعود بتعود تاني عشنا في حاجات حصلت مش بأدينا بكره هتتصلح بالمغنا دقي يا مزيكا و انا معاكي في ناس سهرانه و سمعاكي خودينا للسيما و نسينا خلينا نتوه كده جواكي


Beirutcom.net