نشر في 30-10-2020 الساعة 23:40

علقتت الفنانة رانيا يوسف في  على الجدل  المثار في مهرجان الجونة حول فساتينها قائلة: “إحنا جايين ننبسط ونلبس ونتشيك، والمشاكل إللي حصلت على فساتيني الحمد لله مشاكل حلوة ودمها خفيف مشاكل شقية مينفعش يبقى كله غم غم مفيش فرفشة “.

واستطردت رانيا يوسف، في لقاء مع الاعلامية لميس الحديدي في سهرة  خاصة  على شاشة ” ON”  بمناسبة ختتام فعاليات مهرجان الجونة  السينمائي في نسخته الرابعة قائلة: ” عمري مشفت فساتيني مأفورة أنا شايفاها عادي، أنا مش جاية أعمل شو شغلي بيتكلم عني لكن المهرجان  يعني شياكة ولبس والمهرجان نفسه شو يعني فساتين ومجوهرات”.

وحول انزعاجها من السوشيال ميديا قالت: ” أنا مش ببص على اي حاجة سلبية إللي بيقلي حاجة نجانتيف بشيله كله من دماغي مش الكومنت بتاعه بس على السوشيال ميديا وأولادي بيشجعوني على الشقاوة. 

وفي مفاجأة من العيار الثقيل، ظهرت الفنانة رانيا يوسف، مع ابنتها على السجادة الحمراء، خلال فعاليات الحفل الختامي لمهرجان الجونة السينمائي الدولي، والابنة ترتدي فستان الأم الشهير (بدون بطانة). 

وفاجأت رانيا يوسف، حضور حفل ختام الجونة السينمائي، بظهور ابنتها بالفستان الذي أحدث ضجة كبيرة وقتها والشهير بـ فستان البطانة، التي ارتدته «رانيا» في الدورة السابقة من مهرجان القاهرة السينمائي الدولي. 


أحدث تعديل 30-10-2020 الساعة 23:41