بالصور- حفل عقد قران محمود العسيلي


نشر الفنان المصري محمود العسيلي، من خلال حسابه على “إنستجرام”، في أول تعليق له على زواجه الثالث، فيما نشرت زوجته خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم، مجموعة من الصور، توثق لحظة عقد القران، وتوقيعها على عقد الزواج، وبعض الصور العائلية، وكذلك صور تجمعها مع محمود العسيلي، وسوف يقام حفل الزفاف يوم الجمعة المقبل .

 

 

أمنية عبد المنعم نشرت ايضاً صورا وعلقت :”تزوجت من حب حياتي”، فيما علق العسيلي: “قدمت أغاني عملتها من أول ما ابتديت لغاية النهاردة باتكلم فيها عن العيلة والاستقرار والحب والعيال.. كل أغنية فيهم بتتكلم عن موقف جميل وأسلوب حياة كنت بأحلم إني أعيشها وفعلاً حاولت في تجربتين جواز إني اشوف الحياة اللي أنا بحلم بيها تتحقق على أرض الواقع و لكن للأسف التجربتين مانجحوش”

متابعا “الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقة اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل والتصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية أو وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة وخلاص بيغرقوا.. أنا رفضت أعيش تعيس وهافضل أدور عن السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي وباتمنى من ربنا سبحانه وتعالى إني أكون لقيتها فعلا وتكون التالتة التابتة”