عمرو دياب يكشف محاولات دينا الشربيني للعودة ويرد برسائل من اغنياته “عمرنا ما هنرجع”


يبدو ان الممثلة المصرية دينا الشربيني تعاود الاتصال بالفنان المصري عمرو دياب، حيث بدأ من يومين بتوجيهرسائل مبطنة للشربيني عبر مقاطع من اغنياته وينشرها على حساباته في السوشيال ميديا.

وقد شارك الجمهور بمقطع من اغنيته الجديدة شكراً وكتبت هذا المقطع :” واللي ماتسلمش منه على طول استغنى عنه لما يقابلك كأنه هوا قدامك معدينفرح ونعيش بكيفنا وما عاش اللي يناكفناياما عيشنا وياما شُفنا ولا تشغلنا الحاجات دي”، فهل كان قاصداً دينا الشربيني!

واللي ماتسلمش منه على طول استغنى عنهلما يقابلك كأنه هوا قدامك معدينفرح ونعيش بكيفنا وما عاش اللي يناكفناياما عيشنا وياما شُفنا ولا تشغلنا الحاجات دي

Posted by Amr Diab on Tuesday, March 16, 2021

وكان منذ يومين قد أعاد عمرو دياب نشر أغنيته “عمرنا ما هنرجع” من ألبوم “أحلى وأحلى”، الذي قام بإطلاقه في عام 2016، عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل فيس بوك، وهو ما أثار الاستفسارات من الجمهور حول ما يقصده عمرو دياب.

وارفق اللينك بهذه الكلمات:”لسه هنقول كنا وكنا… قال يعني الماضي ده كان جنةكان ليا معاك أيام حلوة… بس الأيام الصعبة كتيرفيه حاجات في حياتنا لا بنعيدها… ولا ينفع تاني نجددها أيام بقى صعب نعوضها… فرق الإحساس دلوقتي كبير”.

لسه هنقول كنا وكنا… قال يعني الماضي ده كان جنةكان ليا معاك أيام حلوة… بس الأيام الصعبة كتيرفيه حاجات في حياتنا لا بنعيدها… ولا ينفع تاني نجددهاأيام بقى صعب نعوضها… فرق الإحساس دلوقتي كبير

Posted by Amr Diab on Monday, March 15, 2021

استرجاع عمرو دياب لكلمات الأغنية جاء وسط استنتاجات من الجمهور حول توجيهه هذه الكلمات رسالة مبطنة إلى الممثلة دينا الشربيني بعد الانفصال عنها.

وتضمن المقطع الذي نشره عمرو دياب على الأغنية كلمات :”لسه هنقول كنا وكنا… قال يعني الماضي ده كان جنة، كان ليا معاك أيام حلوة… بس الأيام الصعبة كتير،، فيه حاجات في حياتنا لا بنعيدها… ولا ينفع تاني نجددها،، أيام بقى صعب نعوضها… فرق الإحساس دلوقتي كبير”.

وكانت انتهت علاقته عمرو دياب بدينا الشربيني بعد أن وصلت العلاقة بين الثنائي وصلت لطريق مسدود، وأن الخلافات بينهما يصعب حلها، اختلاف تام في وجهات النظر.


Beirutcom.net