نشر في 30-09-2019 الساعة 21:54

نشرت الممثلة المصرية دنيا سمير غانم مجموعة من الصور مع فتاة من ذوي القدرات الخاصة كانت ترغب في مقابلتها واجراء لقاء تلفزيونى معها، وذلك خلال التدريب الذي تخضع له في مجال التقديم التلفزيوني، والذي يقدمه الإعلامي رامي رضوان.

 

View this post on Instagram

من ٣ أيام كلمتني صديقتي الديزاينر @nadaakraam و قالتلي إن في بنت جميلة جدا هي تعرفها بتحبني جدا و أول هاشتاج في حياتها كان علي اسم تتر الفينال في لهفة "نفسي أكون مشهورة بجنون " و إن البنت دي بتاخد كورس إذاعة و تليفزيون في أكاديمية بيدرِّس فيها رامي رضوان @Ramy__radwan جوزي و إنها المفروض تعمل إنترفيو مع فنان و اختارتني أنا ف قلت لندي صاحبتي إني طبعا لازم أروحلها لإن إصرارها علي إنها توصل لي كان عن طريق صديقة ليا مع إن رامي أدامها علي طول. رحت الإنترفيو و قابلت بنت مليئة بالتفاؤل و الرضا و زاد إحترامي ليها لما عرفت كمان إنها بتيجي من إسكندرية مخصوص كل اسبوع عشان تدرس في الأكاديمية و ترجع في نفس اليوم. شكرا يا رانيا @rania_wasfi علي السعادة و التفاؤل و الحب اللي شفته منك في ال٢٠ دقيقة دول و حقيقي من قلبي ربنا يوفقك و تحققي حلمك و تكوني مذيعة مشهورة بجنون 😁 أنا فخورة بيكي و سعيدة إني قابلت نموذج مشرِّف و مجتهد زيك ❤️

A post shared by Donia Samir Ghanem (@donia.samir.ghanem) on

 

وقالت دنيا سمير غانم : “من ٣ أيام كلمتني صديقتي الديزاينر ندى أكرم، وقالتلي إن في بنت جميلة جدا هي تعرفها بتحبني جدا، وأول هاشتاج في حياتها كان على اسم تتر الفينال في لهفة “نفسي أكون مشهورة بجنون “، وإن البنت دي بتاخد كورس إذاعة وتليفزيون في أكاديمية بيدرِّس فيها رامي رضوان جوزي”.

وتابعت دنيا قائلة : ” إنها المفروض تعمل إنترفيو مع فنان واختارتني أنا فقلت لندى صاحبتي إني طبعا لازم أروحلها لأن إصرارها على إنها توصلي كان عن طريق صديقة ليا مع إن رامي قدامها على طول”.

وأضافت دنيا : “رحت الإنترفيو وقابلت بنت مليئة بالتفاؤل والرضا وزاد احترامي ليها لما عرفت كمان إنها بتيجي من إسكندرية مخصوص كل أسبوع عشان تدرس في الأكاديمية وترجع في نفس اليوم، شكرا يا رانيا، على السعادة والتفاؤل والحب اللي شفته منك في الـ 20 دقيقة دول وحقيقي من قلبي ربنا يوفقك وتحققي حلمك وتكوني مذيعة مشهورة بجنون، أنا فخورة بيكي وسعيدة إني قابلت نموذج مشرِّف ومجتهد زيك”.

يذكر ان آخر أعمال الفنانة دنيا سمير غانم مسلسل “بدل الحدوتة ثلاثة” والذي عرض في رمضان الماضي.


أحدث تعديل 30-09-2019 الساعة 21:54