نشر في 07-11-2020 الساعة 11:50

غنت ليلى علوي خلال لقائها مع “أبلة فاهيتا” المذاع حالياً على قناة ON E، أغنية “فكك” ورقصت عليها والتي تقول كلماتها : “فكك من الطاقة السلبية فكك من اللى مصاحب جيبك فكك من سكة تضيعك فكك فك فك فكك..فكك من الخلقة القلابة فكك من القاعدة الكدابة فكك من الست المادية فكك من عالم طبالة وشنبات طالعة فكك من الحلو أبو وشيين فكك من الهرى وفاضيين.. فك فك فكك”.

ولعبت ليلى علوي مع أبلة فاهيتا لعبة “بدون كلام” خلال الحلقة، عن فيلم “أنف وتلات عيون”، وفيلم “الحرافيش”، وفيلم “أي أي”، وعن فيلم “ليلة البيبي دول” بشكل كوميدي، وكشفت ليلى علوي انها تميل للذهاب إلى الأماكن التي بها بحر، وحينما يفتح الطيران سوف تسافر إلى اليونان، كما أنها تعمل شبوينج من جميع المحلات في مصر.

وكانت قد طرحت شركة سينرجي، برومو دعائي جديد للبرنامج، ظهرت من خلاله “أبلة فاهيتا”، هي تؤدي التمارين الرياضية من خلف شاشة تليفزيون، وتجري الأبلة مكالمة هاتفية مع “شهاوند”، حيث تقول بخفة دمها المعهودة: “أيوه يا شهاوند مش معقولة الدوبلكس خلاص راجع ولحد دلوقتي منزليش ولا إعلان.. يا خبر المخرج هرب بالماتريال، وإزاي عرف إني مكنتش ناويه أدفعله؟.. يهدها.. خلاص انزلى دلوقتى اطبعى صور لوشي 5 × 5 وروحي الطعيها فوق يفط لميس الحديدي الملعلطة على المحور ديه”.


أحدث تعديل 07-11-2020 الساعة 11:51