نشر في 08-04-2019 الساعة 21:15

احتفل كل من النجم حسام حبيب والمطربة شيرين عبد الوهاب، اليوم الاثنين بعيد زوجهما الأول، حيث وجه النجم حسام حبيب رسالة عبر صفحته الرسمية بموقع تبادل الصور و الفيديوهات “إنستجرام”.

كاتبٌا: “عشت عمري كله ادور على ست في طيبة امي و جدعنة صحابي الرجالة تكون سند و ضهر و حبيبة و صديقة و زي اليوم ده من سنة ربنا سبحانه و تعالى وهب لي كل ده و زيادة بتمني من ربنا اني افضل اشكره عليكي كل يوم و كل سنة و انتي كل حاجة في حياتي”.

وقامت الفنانة الاماراتية بلقيس فتحي بتهنئة شيرين معلقة على الصورة:” تتهني يا اجمل اخت💕 ربنا يوفقكم ويسعدكم ويجعلكم في كل خطوة سعادة وتوفيق..بحبك من كل قلبي يا شيرين كده لله بدون سبب وبأتمنى لك الخير دائماً “.

من ناحية ثانية شاركت شيرين متابعيها بصورة ظهرت فيها وهي تركب الموتوسيكل جالسة خلف حسام وعلقت على الصورة كاتبة:” النهاردة عيد جوازي بس هو عيدي، أنا حاسة إن أنا اتولدت من جديد يوم ما اتجوزت حبيبي حسام، وبتمنى لكل ست تلاقي راجل زي حسام. كل سنة وإنت الحضن اللي بنتدفى فيه أنا ومريم وهنا “.

يذكر أن المطرب حسام حبيب و المطربة شيرين عبد الوهاب احتفلا بعقد قرانهما يوم السبت الموافق 7 أبريل من العام الماضي بحضور عدد قليل من أصدقائهما المقربين في الوسط الفني ومنهم ليلى علوي و إلهام شاهين و محمد محمود عبد العزيز.


أحدث تعديل 08-04-2019 الساعة 21:15