Top

محمد رمضان يتجاهل الرد على منتج فيلم البدلة

محمد رمضان يتجاهل الرد على منتج فيلم البدلة

تجاهل النجم محمد رمضان الرد على المنتج وليد منصور، والذي هاجمه بشدة مساء أمس بعد محاولة رمضان للتأكيد أنه تفوق على تامر حسني بإيرادات أفلام موسم عيد الأضحى السينمائي.

وقد التزم محمد رمضان الصمت ولم يرد وهو رد فعل غير متوقع حيث اعتاد على الرد على اي فنان ينتقده او ينتقد اعماله .

وكان وليد منصور كتب من خلال حسابه على فيسبوك: “رسالة موجهة مني إلى شخص ….. يدعى محمد ….، وصلني إنك بتبعت رسائل من تليفونك الشخصي تتهمني فيها بتغيير أرقام الإيرادات.. مكنش نفسي أرد ……. علشان مخرج العمل ومنتجه أصدقاء محترمين بس انت زودتها أوي يا حمادة”.

وواصل منصور هجومه قائلا: “أولًا انت اسمك لازم كل مصر تغيره لـ محمد ….. لإنك بتفكرني بال…… فإرتاح يا حماده محدش عاقل هيصدقك، عمرك ما كنت رقم ١ في الإيراد وعمرك ما كنت أحد نجوم الصف الأول وأنت عارف إن السبب إن فنك هابط يا…. وملامحك للأسف متعرفش تعمل غير دور المدمن أو البلطجي أو إرهابي أو حرامي انا كان نفسي متكلمش عنك لأنك أصلًا بالنسبالي وبالنسبة لكل الشعب الراقي المحترم…… .”

وأضاف: “وأنت عارف كويس إن أفلامك طول عمرها بتفشل قدام النجوم المحترمة زي السقا وعز وتامر وأستاذ عادل امام نصيحة يا …. روح اتمرن تمثيل بدل مانت أداؤك واحد في كل أدوارك يابني انت طبعًا انت هتموت عشان مش عارف تشتري ڤيوز زي أغانيك ….. فمفضوح اوي قدام الغلابة اللي مصدقينك اللي بينقرضوا واحد ورا التاني يا …..”.

وتابع: “قسمًا بالله لو لقيتك ……. على أي حد تاني هيكون ردي أعنف من كده وأصلًا انا لسه مخلصتش ردي انت هتموت من الغيظ عشان البدلة علم عليك ولسه هنعلم أكتر”.

Comments

comments